skip to Main Content

Ervaring

Nov. 2016 – heden: Coördinator Online Media bij de Feestfabriek AKG 
Organisatie: De Feestfabriek is de organisator van festivals de Zwarte Cross en Mañana Mañana en maker van het drankje Nozem Oil.  
Werkzaamheden: Schrijven strategische (marketing)plannen, focus op digitale innovaties (o.a. websites en festival-apps), beheer van en contentcreatie voor alle websites en socialmedia-accounts, online marketing (SEO en advertising) en redactie voor offline media (bijv. Zwarte Cross-fanclubmagazine).

Jan. 2012 – Mei 2017: Content & Inbound Marketeer bij ContentXperience  
Organisatie: ContentXperience is een marketingbureau in Arnhem dat alle marketingdisciplines, zoals grafisch ontwerpers, video-specialisten, tekstschrijvers, (inbound & content-)marketeers en data-analisten, in huis heeft.  
Werkzaamheden: Managen van projecten en klanten. Creëren van (inbound-)marketingplannen, buyer journeysbuyer persona’s en diverse soorten content. Inrichten en beheren van meerdere marketingautomation-systemen en social media. Schrijven en inkopen van online advertenties (SEA, LinkedIn, Facebook, Twitter). Hubspot Inbound Certification behaald, Eloqua-trainingen voltooid.

Jan. 2012 – Juni 2012: Redacteur bij EDU-ART 
Organisatie: EDU-ART (nu Cultuurmij Oost) was een provinciale adviesorganisatie op het gebied van cultuur en de schakel tussen gemeenten, onderwijsinstellingen en culturele instellingen.  
Werkzaamheden: Tekstschrijven voor nieuwsbrieven, social media en onderzoeksrapporten. Verslaglegging evenementen.

2007 – 2011: Bachelor Communicatie- & Informatiewetenschappen en Master Journalistiek & Organisatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen 
Titel: Master of Arts

VAARDIGHEDEN

Hubspot
85%
Pardot
70%
Eloqua
65%
Mailchimp
80%
Wordpress
90%
Copywriting
95%
SEO
85%
SEA
70%
Online advertising
80%

Ga terug naar ‘over mij’

Of bekijk mijn diensten